godmorron,

Sitter här och funderar på vad jag ska ha på mig idag. Det ska ju bli upp mot 15 grader, och det är ju varmt. I alla fall för att vara september. Vill egentligen ha mina uggs, men det blir nog för varmt, hmm. Snacka om i-lands problem, att man inte kan välja kläder. Och sen på andra platser på jorden har folk knappt nå kläder alls utan bara klär sig i trasor och dyligt.

Förra veckan skrev jag ju om när jag kollade på nyheterna och fick reda på mjölkersättnings problemen i Kina. Läste i tidningen idag att det har blivit ännu värre. Nu är ca 50 000 barn drabbade/smittade vad man nu ska kalla det. Usch, får hoppas att dom klarar sig.

Så vad händer idag då? Inget speciellt faktiskt. Först skola till typ halv fyra fyra. Sen hem och plugga. Blev inte klar med religionsuppsatsen igår och så kom jag precis på att jag har psykologiprov imorron. Just nu känner jag blä på skolan. Inte nog med det, vi har två olika projekt med två olika grupper. Det kan ju inte bli annat än kaos.

Ne, nu måste jag gå och klä på mig så jag hinner med bussen som går om en halv timme. Men ni får ha en bra dag, det ska i alla fall jag ha. Solen skiner ju :D
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0