söndag,

Jahapp, då var den här veckan nästan slut då. Och jag måste få säga att det har varit ett ganska bra avslut på den. Nästan hela helgen har varit bra.

I fredags blev det lite krångel med skjuts ut till Madde så det blev inget. Istället blev det taccomys med familjen.

Igår slappade jag typ hela dagen och sen på kvällen var det fest som gällde. Eller aah, vet inte rikigt om jag ska kalla det fest, trevligt var det i alla fall. Blev lite sur där ett tag igår kväll också, hmm. BIG NO till personer som är hur otrevliga som helst på telefon bara för att man ställer en liten fråga :@  Alla har dåliga dagar ibland, man kan inte alltid vara på topp :)

Idag
har jag inte gjort nått speciellt förutom övningskört. Och det gick faktiskt bra. Helt otroligt. Mamma trodde att jag och pappa skulle börja bråka hur mycket som helst eftersom att vi bägge två har ganska häftigt humör, men det gick bra. Pappa är en grymt bra lärare :D

Nu är det mat som gäller, kanske skriver lite mer senare. I så fall bjuds det på lite bilder från helgen också :)
Tjilivippen!


Kommentarer
Postat av: Emma

hehe, visst är de lite fräcka? :P typ roar

2008-10-05 @ 20:52:53
URL: http://emmabyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0