torsdag,

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Blev ingen utgång igår kväll i alla fall. Ne, istället blev det impulsbio med Jessica och Vello. Väldigt impuls. Vi åkte typ tio i åtta och filmen vi tänkte se började halv nie. Tyvärr fanns det inte platser brevid varandra på den så vi bestämmde oss för att se High School Musical istället. Var ganska bra. Eller aah, bra vet jag inte riktigt, söt i alla fall. Roligast var nog alla små fjortisar som var på bion och dreggla efter "snyggingen" Haha. Sen måste jag bara skriva att det var superläskigt att åka hem. Klockan var typ tolv och det var hur dimmit som helst, usch.

Idag har jag varit duktig och varit på körlektion. Har ju inte fått kortet i ett flingpaket än så det är väl bara att börja kämpa lite, haha. Ne men seriöst, vill verkligen ha körkortet nu. Mitt mål är att ta det innan 15 maj nästa år i alla fall. Och det borde jag ju klara eller vad säger ni?

Ne, nu fick jag lust att se Tazan, så det ska jag gå och göra. Blev ingen bild på håret igår, ska försöka att komma ihåg det idag.

Puss!


Kommentarer
Postat av: kungen

bara så du vet, alla som tycker om high school musical är inte fjortisar ;)

2008-10-30 @ 23:01:47
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0