päronens hemkomst,

Hejsan hoppsan på er alla bloggläsare!
Kommer inte bli så långt inlägg idag. Måste plocka lite i huset, mamma och pappa kommer snart hem och dom ville att det skulle va lika fint när dom kom hem som när dom åkte. Dom har varit i sommarstugan på Åland hela helgen. Hoppas att dom har köpt med sig nått mumsigt godis på båten. Sockergris? I know ;)

Tänkte bara berätta lite kort om min toppenbraiga helg. Igår så kollade jag och Emelie på Bert. Var jättelänge sen jag såg dom filmerna så det var skitkul, höll på att garva ihjäl oss. Efter filmtittandet så var det hamburgelagnin som gällde. När vi hade ätit och så började vi fixa i ordning oss inför kvällens fest hos Roy. Hade skitkul där, så tack allt folk för en lyckad lördagskväll :D

Idag har jag kollat film med några av tjejerna. Stolthet och fördom, indeed ;) Hahaha. Dom sa verkligen indeed hela tiden. Filmen eller rättare sagt serien höll på 5 och en halv timme. Lite segt, men den var faktiskt bra så det gjorde inte så mycket.

Nee, nu blir det till att plocka.
Puss!

p.s. bilder från helgen kommer sen när jag sitter vid vanliga datorn, lovar :)


Kommentarer
Postat av: Leiden

men de är inte den klänningen jag gått och väntat på ju. :P

2008-10-13 @ 12:00:07
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

hade ju skit skoj fick ju se dem irl efteråt också =) Sandra flörtade med ICA killen haha...

2008-10-13 @ 12:19:49
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

absolut.. kanske borde bjuda över henne och spela med mig på crash kan man spela två men david vill inte spela det med mig....

2008-10-14 @ 17:34:47
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0