njaa,

Festen igår var så där, har varit på fester som har varit mycket roligare. Skönaste på hela kvällen var nog när vi allihopa sjöng för Matte som fyller år idag, grattis. Sen hände det inte så mycket mer. Eller joo, klart det gjorde, men inte mycket mer som är värt att skriva om här.

Sen var det en person som sjönk en hel del i mina ögon efter igår. Jag fattar inte hur man kan bete sig så dåligt som han gjorde. Förstår inte hur man kan göra en sån sak mot en kompis. Okej, nu ska jag inte lämna ut honom genom att skriva namn och så här på bloggen, han vet nog själv vem han är i alla fall. Skärpning.

Så vad händer idag då? Jag ska i alla fall plocka reda på alla kläder som ligger slängda över hela golvet, haha. Sen är jag sugen på kladdkaka så tror att jag ska göra en innan jag börjar med städningen. Tror jag ska övningsköra lite idag också :) Sen måste jag fixa lite inför redovisningen imorron också, men det är lugnt. Är inte så mycket så ska inte behöva ta så lång tid.

Ne, kladdkaka var det :D
Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice blogg!

2008-10-19 @ 20:29:24
URL: http://samraaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0