klagomål,

Japp, då har man fått klagomål igen för att jag inte dagligen skriver i bloggen. Söta systrar man har va? :P Det värsta är att dom har rätt. Jag orkar inte skriva i bloggen varje dag, men varför har jag då en blogg om jag inte skriver i den? Hmm, kanske på tiden att jag bättrar mig lite granna. Behöver ju inte skriva så mycket, bara jag skriver nått varje dag. Sen saknade dom bilder. Också någontin jag måste bättra mig på, jag menar en bild säger mer än 1000 ord, haha.

Nu tänkte jag skriva lite om helgen, eftersom att jag inte skrivit en endaste rad på hela helgen, woopsie.
Fredags eftermiddan började jag och Em med att gå runt på stan en sväng med Matilda för att sedan gå och äta taccos. Mumsit värre. Sen var det hockey som gällde. Var riktigt kul faktiskt, längtar till söndag då det är hockey igen :) Bland det bästa på hela matchen var när Em tryckte att dom sa att en spelare var utvisad för "poking" eller hur det nu stavas. "Petpet. Ne, nu är du utvisad" Haha.
I lördags var det jobb som gällde. Och jag lyckades bränna mig igen. Den här gången var det värre än i torsdags. Kommer att få värsta fula ärret :( På kvällen var det bara lite hemma mys som gällde.
Igår så skulle vi fira farmor som fyllt år. Blev bjudna på kvarterskrog där jag åt lövbiff och strips. Sen fick vi glass. Vi fick till och med fat till glassen, haha. OBS! Internskämt som ingen förutom mina muppiga syskon kommer att fatta. Efter maten skulle vi till farmor och äta fika. Fy bubblan va mätt man var. På kvällen kollade jag och mamma på 40 year old virgin och garva. Jag menar 40 år och inte vet hur man sätter på en kondom, haha.

Här kommer lite bilder från helgen. Första är på Em när vi var på hockeyn. Hon var så stolt över att hon var på hockey så hon kände att det behövdes bildbevis för att folk skulle tro henne, haha. Andra bilden ska föreställa min brända arm. På den kanske man inte ser så bra, men ändå.



   

Ne, nu ska jag gå och ringa Madde. Hörs lite senare :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0