god morron,

Har precis vaknat, älskar att ha höstlov, hihi :) Hade skitkul på dansen igår. Vi var bara 5 pers där + Sosso (läraren) men det var kul ändå. Fick lära oss mer på koreografin (eller hur det nu stavas) som vi ska ha uppvisning på i typ december tror jag att det var.Och nu är det säkert en del som inte vet vad det är för något jag dansar så jag säger väl det, magdans.  Och hur kommer det sig att jag började med det då? Jo min kompis Emelie och jag ville börja dansa, först var vi och testade på tradionella danser eller vad man nu ska kalla det.  Typ ballett, ragga, disco, hip hop och lite så. Inget av dom kändes så oss. Men Emelies kusin berättade lite om magdans som hon själv hade testat på i skolan, så vi åkte till magdansskolan när det var öppet hus, tyckte att det var superkul, och på den vägen är det.

Händer idag då? Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska nog försöka plugga lite teori, städa rummet och försöka övertala mamma att slinga mitt hår.  Så den här dagen blir nog en sån här tråkig måste-göras dag, haha. Jag med mina ord ibland. Om jag lyckas få det fint på mitt rum idag så lovar jag att det blir lite bilder på det också (allt för er Johanna och Mia, haha)

Ne, nu är det dags för lite frulle.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0