mycket att göra,

Har inte haft tid att skriva nu på några dagar. Har hur mycket som helst den här veckan, 4 stora prov och två inlämnings uppgifter. Undra hur det kommer gå. Hmm. Känns verkligen att jag behöver ha julllov nu och ladda om batterierna. Haha, va vuxet det där lät. Nu sitter jag här i datasalen i skolan, varkene min eller ems dator fungerar så vi sitter här och jobbar lite. Samhällslektion med USA projekt, fortfarande. Redovisning veckan efter nästa vecka (10 december), kommer nog att gå bra, om alla gör sin del i alla fall.

Längtar till lördag, julbal och då ska söstrarna mina fixa i ordning mig. Skojsiskojsi :D
Ne, nu ska jag fortsätta jobba. Och spara och publicera, annars kommer Grennard snart med sitt nedrans alt + F4 igen :/
Puss!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0