arg,

Sitter och kollar på Insider med mamma och är riktigt förbannand. Hur 17 kan man ens komma på idén att våldta en häst eller höna eller nått djur över huvudtaget? Dom måste ju ha något fel i hjärnan. Läste på expressens hemsida om att det finns något slags nätverk speciellt för dom som är intresserade av djursex. Helt sjukt, jag fattar verkligen inte. Deras ursäkter är ju hel sjuka också, t.ex. "de kan ju inte hävda att någon sätter på hästen mot hästens vilja, för vill inte hästen, då jävlar flyger man ju iväg som ett frimärke!"  Asså djuren dör ju eller får men för livet. Sedan är det djur som bara, eller bara och bara, blir överfallna, får stora träpolar i privata delar och så. Fy f-n säger jag bara. Blir så j-vla förbannad, vad får människorna ut av att vara elaka mot djuren? Seriöst, dom måste ju ha något STORT fel i hjärnan.

Förra året var den en flicka som fick lov att avliva sin ponny efter att någon stoppat upp något vasst som sedan skar upp ponnyn innifrån. Nu är en 42-årig man misstänkt för dådet och rättegången är den 10 december. Han kan få 2 års fängelse för djurplågeri och 4 år för skadegörelse. Är det inte sjukt att han kan få mer för skadegörelsen? Nu är jag om den ens är möjligt ännu mer irreterad, lagarna måste skärpas och det med omedelbar verkan.

p.s. Förlåt mamma, kanske blev lite mycket svordommar, men försöker i alla fall bättra mig. Men när jag blir arg då blir jag verkligen arg på riktigt och då går det inta att låta bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0