wiihoo,

va superkul att rida. fick rida på en ganska liten häst som hette choko. sjukt rolig, envis o lat häst så den passade ju mig, haha. vi fick testa på skritt o trav. madde den lilla skrutten fick även ofrivilligt testa på att galopera. fast albin var nog ändå bäst på sin vita springare greta, eller inte. han trodde att han var en riddare på en vit springare o nån sekund senare sa han att det var jätteläskigt, lite små kul så där. som sagt var det superkul att rida, men kommer nog att ha en j-vla träningsvärk imorron :/

en annan sak som är lite små kul är att jag fick vg på det nationella matteprovet som vi gjorde i fredags. tyckte ju att det kände som att det gick jättedåligt, men det gick tydligen ganska bra ändå. så nu har min lärare gett mig vg på hela c-kursen, så tackar.

ett litet grattis till elin som klarade teoriprovet igår oxå :D

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0