matteplugg,

började dagen med att försova mig lite. skulle ta bussen ner till stan 9.25 o vaknade typ 8.40. men det var bara att äta lite frukost o klä på mig. orkade inte sminka eller nått, skulle ju faktiskt bara ner o klippa mig o sen köpa en sport-bh. blev riktigt nöjd med håret. syns kanske inte så mycket att jag klippt mig o det var lite det som var meningen. håller på att spara till långt hår. men nu var det så här att jag inte klippt mig sen typ oktober så det va lite slitet. eller lite? aja, känns mycket fräshare nu i alla fall. sen ska ju mamms färga det ikväll oxå, bild kommer när jag har färgat det. eller om jag kanskte tar en före o en efter bild? njaa, hade i så fall varit roligare om jag orkat tagit en innan jag klippte mig då oxå, aja får se hur jag gör, haha.

efter klippningen så gick jag o köpte sport-bhn, då mötte jag även en liten madde. vi kollade lite bikinis o sen gick hon med mig till bussen. skulle hem o sen vidare till em för lite matteplugg. gjorde alla g-uppgifter tillsammans sen skulle hon iväg ner till stan så jag gick hem.

just nu har jag tagit en liten pause från mattepluggandet, håller på o pluggar på vg-uppgifterna. har nämligen bestämt mig att få vg på nationellaprovet som vi ska ha på fredag, o då måste jag kämpa lite. men det är lugnt, man klarar nästan allt bara man har viljan till det =) innan jag skulle plugga så tog jag fram chokladen som jag köpte idag o milkshaken som blev över från igår, såg ganska kul ut när jag radat upp allting, haha.


nee, nu ska jag gå o fortsätta plugga, blää för matte ibland :/
puss!

Kommentarer
Postat av: Mia

haha men jag är borta den 16:e när du ska ut första gången så kan inte komma förbi med en drink då...

2008-05-07 @ 22:38:37
URL: http://leiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0