lat lördag,

igår kväll så gick jag först prommenix med totte, ville ju som sagt iväg hemmifrån för att nån jägare skulle skjuta grävlingen. jag o totte gick i alla fall till en gräsmatta på prästgärdet o solade lite. sen ringde mamms, då var det pizza som gällde, mumsmums :D efter det rockade vi lite rockring, haha. va hur länge sen som helst jag gjorde det, men jag kunde :D

grävlingen hade krypit för långt in under altanen så jägarn kunde inte skjuta den. så idag har papps grävit upp lite granna vid altanen för att kolla efter grävlingen. o han hittade den, död. stackars liten :(

annars har jag inte gjort något speciellt idag. bara solat, har ju varit typ medelhavs värme, me loves.
orkar inte skriva mer idag, menmen, så kan det va ibland.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0