hoppla pålle,

anledningen till att jag inte skrev en enda rad igår va att jag var så j-vla trött. så fort jag kom hem från skolan så somnade jag. sen åt jag kvällsmat med familjen, kolla lite tv o gick o la mig tio i tio. fast då var jag riktigt utvilad imorse när jag vaknade istället.

vaknade vid åtta o kom på att jag inte börjar fören tolv. så jag försökte somna om, gick inte så bra. vet ni vad jag ska göra klockan tolv när jag börjar då? rida. hahaha. jag är lixom rädd för hästar, men tycker ändå att det ska bli grymt kul. har inte ridit på hur länge som helst. efter ridningen ska jag till skolan en snabbis bara för att se vad jag fick på nationella provet i fredags. känns ganska värdelöst när jag redan vet att jag inte fick det jag ville ha.

nee, nu ska jag gå fixa lite.  skriver sen när jag kommer hem om hur det gick med pållarna, haha.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0