en vanlig torsdag,

jag vet att jag sagt det förr men jag säger det igen, guud vad jag älskar att ha sovmorron på torsdagar :D annars brukar inte torsdagar vara nå speciella. har bara två tio minuters raster o slutar typ kvart över fyra. men det är okej i alla fall. idag så känns det inte som att vi gjorde så speciellt mycket i skolan. på matten gick vi igenom det sista inför nationella provet imorron. på geografin började vi med nått grejs som vi tydligen skulle börjat med för två veckor sedan, heja min grupp. i historian ska vi börja skriva ett arbete om kallakriget, min grupp ska skriva om veitnam (stavast det så? :s ) kriget.

efter skolan så åkte jag hem, gjorde inget speciellt. eller joo, kollade igenom matten lite granna. sen var det genrep till dansen som gällde, har uppvisning på söndag, hjälp. äh, går säkert bra. sen har vi ju två uppvisningar till. ett på barnens dag o ett på vattendraget.

nu har jag tagit en liten pause från mattepluggandet. jag vet att det har varit en hel del mattepluggande nu senaste veckan, men jag SKA ha vg på nationellaprovet. får jag vg på det så får jag vg på kursen o då skulle fia bli jätteglad.
efter nationellaprovet imorron så slutar vi, då blir det troligtvis till vasaparken o sola o tjocka lite godis, ska ju bli ca 27 grader o det tycker vi om.

nee, nu måste jag nog återgå till mattepluggandet. har sagt att jag max får plugga till halv tolv, sen måste jag sova.
men upp lite tidigare imorron o kolla igenom uppgifterna en gång till kan väl aldrig skada?
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0