random dag,

japp, den här måndagen har varit en riktigt random dag, både bra och dålig. började med att gå upp vid 6, skulle ta 7.10 bussen. lite jobbigt när man är van vid att gå upp vid 8 - 8.30 på måndagar. men från och med idag är foton flyttad, så nu kommer jag att börja 8 på måndagar o sluta tidigare på fredagar istället, ungefär två.

när jag väl kom till foton så hade micke kollat igenom våra protfolion under lovet o skrivit vad man ligger på för betyg i kursen. på mitt papper stod det att han inte kunde sätta något betyg just nu för att jag inte redovisat så mycket, inte bra. menmen, la in lite nya saker i portfolion som jag tidigare glömt bort att lägga in, så ska nog fixa sig. va på helknäppt humör också, orkade typ ingenting. svarade kort till typ alla som pratade med mig; 'mhm, aha, ja' så allt folk som jag hade foto med; ta inte illa upp, var inte persosnligt till nån, var som sagt bara på knäppt humör. vet inte varför, men sånt händer ju ibland. bättrade på mig under dagen i alla fall.

på samhällen så skulle vi debattera i 2 olika grupper. gick ju bra till en början men sen började det gå över styr. började tjafsa med läraren som tidigare hade sagt att alla fick tycka som de ville, han kunde ju inte bestämma vad alla skulle tycka, men sen började han 'alla ska tycka som jag tycker' i allla fall. menmen, orkar inte haka upp mig på det.

under rasten mellan samhällen o spanskan träffade jag biologiläraren carina. pratade med henne om hur jag skulle göra med biologiprovet som var i fredags när jag var sjuk. hon lät mig göra det hemma istället. :D haha, ska lämna in den nästa torosdag.

under spanskan så blev det prat om vilka som skulle fortsätta med spanskan nästa år, blir en gryymt rolig sak som vi ska göra då. får tyvärr inte prata om det än :/

just nu sitter jag o väntar på att maten ska bli klar, sen ska jag tralla iväg till lilla em o så ska vi o gymma. fia är en duktig liten kicka idag :D kanske skriver mer när jag kommit hem från gymmet, hihi
/ me myself and i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0