onsdag,

det här har faktiskt varit en väldigt bra onsdag, trots att jag blev väckt nie då min farmor ringde. gick upp vid tio, käkade frukost o lite så. sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde. vid tolv så tog jag biologihäfterna o satt mig ute på soldecket o gjorde dom. va faktiskt grymt skönt att sola samtidigt som man plugga.

efter pluggandet så fortsatte jag i det duktiga spåret o städade. o då menar jag ordentligt. rensade igenom lådan under sängen, damma överallt, damsög under o bakom skrivbordet o massa saker som jag bara brukar slarva igenom. nån gång under lovet ska jag försöka fixa klart det, städa garderoberna o lite så.

städningen tog ett ganska bra tag men inte var jag trött för det. nej, på kvällen följde jag med em o gymmade. o det kändes grymt bra. funderar fortfarande på att köpa gymkort men pappie är lite skeptisk så får väl se hur det blir.

när vi hade gymmat så testade vi på det relativt nya solarie studion. eller jag testade på den, em  var där o solade igår. fy bubblan va najs det var. jag vet, jag solade förra veckan. men idag solade jag inte så länge så det gills knappt, säger vi. haha :P

just nu sitter jag bara här o skruttar, ska kolla film nere i vardagsrummet när jutta kollat klart på sitt program. blev grymt sugen på att se föräldra fällan, tyvärr har vi bara en på vhs så då måste jag kolla nere eftersom där är enda stället vi har vhs-spelare eller vad det nu heter.

imorron blir nog en rolig dag. först ska jag på stan med mammie o jutta, ska fixa pass o lite grejor till magdansen. sen ska jag troligtvis till arosfortet med em, simon o "kommer inte ihåg vad han hette". blir nog kul. har aldrig vart där, men det ska ju typ va som fångarna på fortet o det verkar ju kul :D

nee, nu orkar jag inte skriva så mycket mer. för att samanfatta den här dagen så kan jag säga att jag är väldigt nöjd. okej, kanske inte har haft så jättekul, men jag har fått många "nyttiga" saker gjorda, såna saker som jag inte brukar orka med annars.
/ me myself and i

Kommentarer
Postat av: Mia

ett helt inlägg på min födelsedag och inte ett enda grattis eller ens nämna de.. minus för dig. :P

2008-03-27 @ 17:36:08
URL: http://leiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0