bläää,

usch vad det är tråkigt att ligga i sängen o vara sjuk när solen skiner o så, blää. fast jag kommer ju ändå få gå ut ett litet tag senare. har prov i geografi som jag inte tänker missa. okej, låter kanske som värsta pluggisen nu, men vissa av våra lärare låter oss bara göra ett g prov/omprov om vi missar det första provtillfället, o jag tänker knappast förkylning med feber göra så att jag får sämre betyg. får ta nå alvedon innan jag åker iväg bara.

snart helg igen då, det är helt sjukt hur snabbt veckorna går. började tänka på vad jag gjorde förra helgen. i fredags var det fest hos madde. hade verkligen superkul, tack gumman. det ända som inte  var speciellt kul med hennes fest var när det kom oinbjudna dit. som tur var va några grannar hemma o ringde polisen. polisen behövde aldrig anlända till platsen för de oinbjudna blev så rädda när de hörde ryktena om att polisen skulle komma så de åkte frivilligt, haha.
lördan så var det fix o trix inför papps 50års fest som gällde. det gick bra. vid sex tiden började gästerna att anlända. kul att träffa folk som det var ett tag sen man träffade. maten var jättegod. efter maten så hade bandet ordnat en liten musiktävling, som såklart berts flodhästar vann, go oss, haha. sen var det dags för mig och em att pallra oss till baren där vi stod hela kvällen. gick förvånandsvärt bra att blanda drinkar :D orkar inte skriva nå mer nu men jag hoppas att den här helgen blir lika rolig som förra :D

/ me myself and i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0