sommar och sol,

Tröttnade på utseendet på bloggen så har lekt lite med det. Tycker att de blev ganska bra faktiskt. I alla fall med tanke på att jag har tagit kortet på porslinsblomman själv och så, haha. Kommentera gärna nya utseentet :)

Allsången igår då, fy bubblan vad jag och pappa garva åt Arja, precis som jag trodde innan. Om inte värre, "men en finne ... tar sig tid." Seriöst undra om det var nån som tyckte att låten var bra?

Blev ingen kladdkaka och så igår kväll (jag som va så nedrans sugen på det). Istället kom Totte förbi en sväng. Vi spelade Svenson frågar Svenson svarar och lite så. Kulkul, fast jag vill vinna över han på det nån gång i alla fall. Hmm.

När jag vaknade för ca 15minuter blev jag överlycklig, SOLEN SKINER :D Så fort Jocke och hans kompis har ätit klart frullen så blir det frulle för fia, sen bikini o sist men inte minst fixa citron vatten, vill bli blond och det fungerade ganska bra med citronvatten, haha. Låter som värsta budget grejen men va f-n. Får inte glömma att köra en hårinpackning ikväll bara för annars blir håret förstört.

Jag vet att jag lovade att jag skulle lägga in lite bilder senare på kvällen igår, tyvärr sitter jag inte vid den datorn så att jag kan göra det nu. Men jag gör det så fort jag sitter vid "riktiga" datorn.

Och mobilen är fortfarande mupp, det fungerar varkene att ringa till mig ringa från mig, det fungerar inte ens att skicka sms. Usch, tycker verkligen det är jättejobbigt :(

Låter som killarna är klara nu, jippie. Solen här kommer jag :D
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0