riktig liten klantmaja,

Det är vad jag är. Miapia skulle ju troligtvis kommit och kollat på min dansuppvisning, så säger jag fel tid. Sorry Mia. Uppvisningen gick faktiskt riktigt bra, om man inte räknar med introt som blev en mindre katastrof tack vare mig. Gick lite för snabbt eftersom att jag inte tänkte på att vi bara var 6 pers, i vanliga fall är vi typ 15. Men men, shit happens.

När vi åkte hem från uppvisningen så stannade vi till vid ica och köpte lite småsaker. Eftersom att jordgubbarna var så blilliga så köpte vi det också och ska frossa medans vi tittar fotbollen. Tyvärr hade vi ingen klass hemma så var tvungen att cykla och köpa det. Pappa tyckte att min kommentar om vilken glass jag skulle köpa var ganska kul. Jag ville köpa gamaldags vaniljglass men det ville inte mamma, min kommentar som kom direkt från hjärtat : - men det är ju EM! Haha.

Ne, nu ringde klockan vilket betyder att maten är klar. Efter maten är det fotbollen som gäller och efter det är det partyparty. Så kommer nog inte att skriva mer ikväll. Ni får vänta ända till imorron:P
Puss!


Kommentarer
Postat av: Mia

de var verkligen synd att jag missade de... Men men du kommer väll fortsätta dansa så de måste komma fler tillfällen, eller varför inte privat show?

2008-06-15 @ 13:01:02
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0