myskväll,

Det var det sista altelnativet som jag skrev om tidigare idag som blev min kväll. Ska ju troligtvis och festa imorron så då var jag hemma ikväll istället. Det var riktigt mysit faktiskt. Vi åt tacos, sen gick papps ner för att kolla lite fotboll. Jag, mamms och Hännie fastade ute på altan och spelade ett spel som jag fick i födelsedagspressent "Svenson frågar och Svenson svarar" Som ni kanske förstår är det ett fråge-sällskaps spel. Orkar inte förklara hur det går till men kan säga att det lockar fram många härliga skratt.

Efter spelandet så satt jag vid datorn en stund med Hännie, kollade lite på tjuvlyssnat och garvade lite till. Förstår verkligen inte hur vissa kan vara så korkade. Det stog t.ex. om en mamma och hennes 5-åriga dotter som hade varit och handlat. Då frågade dottern sin mamma varför männen som stog framför dom i kön pratade så konstigt. Mammans svar på det var att dom var norrmän, dotterns svar på det var typ; Men snälla mamma. Norrmän finns ju inte på riktigt.
Som att norrmän skulle vara några sagofigurer som vissa säger att jultomten är (fast egentligen så finns ju han också på riktigt, hiho.)
Sen läste vi lite i min andra syster Miapias blogg också, hon har gått och blivit sjuk den stackaren. Om hon nu läser det här, som hon nästan alltid gör, så tycker jag att hon får ta och krya på sig :)
Sen så kollade vi lite i min blogg också och då berättade Hännie att hon inte brukade orka läsa igenom hela min blogg för att jag inte skrev med stor bokstav i början av en ny mening och så. Har aldrig tänkt på det förut utan har bara skrivit massor. Men det kanske är som hon säger, att det är lättare att läsa när det är stor bokstav när det är ny mening och så. Jag vet inte.

Dansuppvisning imorron då, kommer säkert gå jättebra. Känns ganska skönt att det är den sista. Men samtidigt så känner jag lite extra press eftersom att den sista då också ska vara den bästa, hmm. Aja, blir säkert bra ändå.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0