modellkisse,

Nu har det blivit massa moln och då är det ju inte så kul att sola. Menmen, får hoppas att det blir finare väder imorron.

Igår så instalerade jag ett nytt spel på datorn. Eller nytt och nytt, fick det i födelsedagspressent av Miapia, har bara inte orkat instalera det än. Vet inte riktigt varför, det är ju inte så jobbigt, tar ju bara nån minut. Så har suttit och spelat lite granna. Spelet är ett teorispel med massa frågor inför teoriprovet. Märks det att det är nån som är ute efter körkort, neee då :P Men nu har massa kompisar börjat ta och få körkort, och då vill jag också så klart. Fatta vad härligt att bara ta bilen och köra iväg vart man vill, när man vill. Inte behöva passa massa busstider eller nått sånt.

Kissen låg nyss och gosade lite i mitt knä.Han var så söt så jag kunde inte låta bli att ta några bilder. Sötaste var nog när han kollade in i camen också, haha. (ber om ursäkt för den dåliga kvalitén på bilderna, men sånt händer ibland.) 

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0