lyckat,

jajjemensan, skrev ju att jag funderade på att laga mat. o det har jag gjort nu. blev kycklingfilé o pommes. o jag lyckades med det, blev hur gott som helst. måste erkänna att jag är ganska stolt. är nämligen inte så duktig på att laga mat, men det är nog bäst att jag lär mig. bara ett år kvar till studenten o sen får vi se vad som händer. jag kanske börjar plugga på en gång o är tvungen att flytta till en annan stad, o då blir jag ju tvungen att laga mat själv. den här kvällen skulle fulländad om jag fick lite sällskap o lyckades att göra popcorn. kan verkligen inte göra det. för nån månad sen skrev jag ju om att jag gjorde popcornen fel typ 3 gånger så kommer mamma o gör rätt på en gång. grymt irreterande :@ som läget ser ut nu så kommer jag att få sällskap i alla fall, får se hur det går med popcornen. haha.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0