lite shopping,

mmh, blev inte skorna. vet inte riktigt om det är så praktiskt med ett par gula skor. då skulle jag vilja ha en gul väska oxå o det skulle kanske va svårt att matcha gult till mina kläder. njaa, vet inte riktigt. dom finns ju kvar ett litet tag till i alla fall :)
istället blev det dom vita jeans shortsen o en grå stickad myströja :D sen följde jag med papps o hämta meducinen till kissen, gick bra. va en tant där också som var född år 1916, orkar inte räkna hur gammal hon är, men visst måste hon va gammal om hon är född så tidigt? nån som orkar räkna ut hur gammal? hon va i alla fall lite rolig, visste inte va ett leg var o lite sånt. okej, kanske inte så roligt att va gammal o knappt höra vad folk säger, men nu menar jag inte rolig på ett elakt sätt utan hon va så här söt-rolig. jag o mina förklaringar, shit, haha.

orkar inte skriva mer nu, längtar till senare ikväll. då är det mys i soffan med coca-cola, popcorn o sex and the city som gäller, me loves :D
puss!

Kommentarer
Postat av: Mia

kan tipsa om att de just nu säljer nikon d40 med 2 gb minneskort för 3490 kr på elgiganten dock har de inte hunnit få dem till västerås om de nu ens ska få dem dit. annars så går den att beställa över hemsidan. är väldigt sugen på att beställa en.

2008-06-12 @ 09:51:08
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0