latdag,

Eftersom att det blev ganska sent igår kväll p.g.a. min lillebror och hans kompisar som sov här så vaknade jag ganska sent imorse. Eller morse, haha. Men va fortfarande trött när jag vaknade. Hoppas att jag inte håller på att bli sjuk, orkar inte. Har bara tagit det lugnt och kollat massa filmer idag. Sen kom Madde förbi en sväng. Pratade massa strunt som vanligt, haha.

Om en kille går och raggar på krogen, visst borde det betyda att han inte tycker om någon speciell då? Att han inte har någon utan är ute efter någon?

Det var allt för mig idag, orkar inte skriva nå mer.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Leiden

alldeles alldeles underbar

2008-07-01 @ 12:37:33
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0