hej hopp,

Nu har jag varit så där dålig igen och inte skrivit på flera dagar. Men det går som sagt upp och ner, vissa dagar skriver jag massa inlägg och ibland tar det flera dagar innan jag skriver.

I fredags så var jag på stan med pappa en sväng. Vi skulle kolla på ny mobil åt mig och jag måste få säga att jag är grymt besviken på försäkringarna, vissa affärer hade inte nån försäkring överhuvudtaget. När vi skulle hem så körde bilen som var två bilar framför oss på ett rådjur. Blev så chockad att jag först tappa andan, sen börja gråta och blev förbannad och svor åt chafförn, haha. Så typiskt mig på nått sätt. Tror nästan att pappa blev lite rädd över min reaktion, hiho.
På kvällen så gick jag och Emelie äntligen och såg Sex and the city filmen. Vi bägge två satt där och grät, haha. Bästa filmen jag sett på länge. Så nu blir det att tjata på nån som får fixa filmen åt mig (A)

Igår så var jag först på stan med mamma i ca 7 timmar. Var riktigt kul, synd bara att det inte blir så ofta. Nu förtiden så har vi ganska svårt att få ihop nån dag som passar oss båda. Menmen, sånt är livet. När vi väl är och shoppar så har vi oftast kul. Hittade massa fina grejer som jag köpte/fick.
På kvällen så var jag och Em på Skallberget/Gidde med lite folk och bara hade en slapparkväll med massa snack om ingenting egentligen.

Idag har jag inte gjort så mycket hittills. Bara lekt duktig och hjälpt pappa med akvariet och lite så. Just nu sitter jag och väntar på att Jezzie ska höra av sig. Hon bor egentligen i Stockholm men är här nu för att hälsa på sin kusin, och då tänkte hon att hon kunde titta in och säga hej. Har inte träffat henne sen jullovet, :/

Nee, nu ska pappa betala räkningarna. Men vi hörs senare.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0