härlig helg,

i fredags så var det bara att packa väskan o sen iväg till sommarstugan på åland. stereon på högsta volym med ted gärdestad o en mamms o fis som sjunger med, haha. det är sommar. sen en liten båttur, myyyys. när vi kom till stugan så var det bara att gå o lägga sig, klockan var mycket o alla var trötta. på lördan så var det pressa massa sol som gällde. brände sönder låren helt o hållet. sen fixade papps lite med båten oxå så han jag o jocke båtade lite granna. o det är nått jag verkligen älskar, vinden i håret o saltvatten stänk i ansiktet, oh yeah :D  

orkar inte skriva så mycket mer om helgen nu. blev brun o hade en jättemysig helg i alla fall =D eller okej, måste bara skriva helgens bästa. vi skulle gå ner till bildäck o då såg jag en skylt där det var massa djur:
- vilket djur står vi på då?
- banan.
- seriöst pappa, vilket djur står vi på?
- banan,
- räv, älg, uggla ...
- banan säger jag ju.
det visade sig att det fanns en annan del av båten som man kunde ha bilen på o där var det olika frukter. heja min o papps konversation, haha. skulle va så typiskt papps att driva att vi står på en frukt när det bara finns djur. kom fram till att det kanske inte låter så kul så här, men då var det verkligen jätteroligt. hade kul åt det hela helgen XD

idag så var det först biologiprov som gällde. kändes som att det gick ganska bra. sen skulle jag med em en snabbis till tandläkarn. visade sig att hon inte hade tid idag utan imorron, så smart ibland gumman. efter tandläkarn så var det till lögis o kolla juni trofén o pressa som gällde. härligt härligt. tyvärr kom wenströmska 2:a, dom borde ha vunnit. när tävlingarna var klara så gick jag på stan en sväng med tjejorna. köpte studentpressent till en av mina kompisar så hoppas att han blir glad när han får den på torsdag.

nu orkar jag inte skriva mer överhuvud taget, ska ut på promenix nu så skriver kanske lite mer efter :)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0