god morron,

har precis pallrat mig upp ur sängen, ska väl gå o äta nån frukost snart. men det är lite svårt när man har en söt liten kisse som sover i ens knä. vill ju inte väcka honom precis. har inga lektioner idag så får väl se vad dagen bjuder på. igår pratade jag o em om att vi skulle på stan en sväng o sen till löga o sola. hoppas det  blir så, är verkligen sola o bada på löga väder idag. härligt att sommaren har kommit. när jag kollade på nyheterna igår så berättade dom att det inte skulle regna på minst en vecka, hoppas alla bränderna som brinner runt om i landet ändå slocknar. vi har ju så många braiga brandmän så dom borde ju kunna fixa det, det vill säga om bränderna inte sprider sig.

skolavslutning imorron då, skönt. är så trött på skolan nu så att det inte är sant. men ingen skola på 10 veckor. har inte ens nå restuppgifter eller nått sånt som jag måste göra under sommaren. så under sommaren ska jag vila upp mig riktigt ordentligt. okej, ska jobba lite o ha massa skoj oxå, men inte tänka på skolan ett skit. fy bubblan va härligt :D

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0