gaaaaaaaaaaaah,

Måste få ut mina agritioner på nått sätt. Min mobil funkar inte. Och då menar jag den funkar verkligen inte på riktigt. Eller joo, det går att kolla bilder, ta bilder o massa sånt. Men det går inte att ringa och inte sms:a. Utan mobilen så känner jag mig nästan handikapad. F-n va förbannad jag blir. Okej, värsta i-lands problemet att bli superarg bara för att mobilen inte fungerar, men jag är så beroende av min mobil så att det inte är sant. Ny mobil till Fia, Ja tack det behövs.
Känndes skönt att få ur mig det, haha.

Snart är det premiären av allsång på skansen. Mamma skjutsade Jocke till träningen så dom är borta, Hännie åkte hem till Eskilstuna idag så det blir väl bara jag och pappa som kollar. Men det kan nog bli kul det också. Känner jag oss rätt så kommer vi att sitta och komentera varje liten grej som artisterna gör hit och dit. Arja Sajomara eller hur det nu stavas ska ju va med idag. Pappa är ju från Finland så blir nog många roliga komentarer om henne.

Efter allsången så blir det nog kladdkaka, blev helt sjukt sugen på det tidigare idag. Och jag SKITER i om jag får baka den själv, desto mer till mig. Då behöver jag ju inte bjuda nån annan, haha. Sen så ska jag nog gosa ner mig i sängen och kolla massa tjejfilmer och bara ha en Fia-Tjockar-Kväll.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0