aja bajja,

Aja bajja Fia, nu har du inte skrivit på länge, igen.

Midsommarn i Gladtjärn med Emelie och hennes familj var i alla fall BÄST! Hade jättetrevligt, så tack Emelie, hennes familj och alla dalmasar där uppe som gjorde den här midsommarn till en av dom bästa :D " I'm to sexy for this boat ..." 
Orkar inte skriva nå mer om midsommarn just nu, kanske gör det senare. Om det är nått ni undrar så är det bara att fråga. 

Blä vad jag hatar att bussarna inte går som dom ska under sommarn. Skulle vara nere på stan 10 så hade tänkt att ta bussen 9.25, men den gick ju inte. Så var tvungen att ta bussen som gick 9.55 vilket gjorde att jag kom för sent. Efter jag hade uträttat ärentet så var det ca 1 timme till bussen skulle gå så jag gick runt lite och testade lite kläder. Köpte en blå tubtopp/klänning föresten, den får ni se lite senare när jag tagit bild. När jag skulle trippa mot bussen så visade det sig att jag precis missat den. Så det var bara att vänta 40 minuter till, heja mig.

När bussen rullade in i lilla samhället så kännde jag mig för att vara duktig så gick in på bibblan och lånade 2 böcker. Älskar att ligga och läsa medans jag solar, så får hoppas att solen tittar fram snart igen.

Nu ska jag gå och leka duktig och göra lite persienner, har 3 stycken som måste göras till fredag. Och det är lika bra att få det gjort så fort som möjligt. Skriver senare ikväll, då kommer det även lite bilder :D
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0