shululu,

F'låt Joe för att jag snodde din replik till överskrift idag, men är på ett sånt shululu-humör. Haha. Shululu va ett ord som vi körde med typ hela tiden när vi va i Barcelona. Usch, vill tillbaka dit och att det ska va finare väder när vi är där. Var ju inte så fint väder när vi var där så va inte ens ner till playan, men shopping blev det. Och Barcelona var en riktigt härlig shopping stad. Nog om Barcelona nu, haha :D

Nu på morronen har jag varit duktig och dammsugit som jag lovade mamma att jag skulle göra. Okej, skulle egentligen gjort det igår, men efter solningen var det så j-vla varmt att jag skulle svettats ihjäl om jag ens börjat med dammsugningen. Så var bara att tralla upp i god tid idag istället så att det inte skulle vara så varmt så jag skulle få den nedrans dammsugningen gjord. Kanske gnäller lite väl mycket över dammsugningen, det är ju inte så jobbigt egentligen. Menmen, sånt är livet. När jag ändå har sommarlov så tycker mamma att jag kan hjälpa till med lite småsaker här hemma, så det är väl bara att göra det. Orkar inte tjafsa nå mer om det.

Solen steker lika hett som igår, så det är bara ut och sola igen för min del, trots att jag brännde mig igår. Men vad ska man göra då när man inte har något "riktigt" sommarjobb och solen skiner? Man kan ju inte sitta inne och kolla på film liksom. Så det blir ut i solen och läsa. Har börjat läsa Magdalena Graafs självbiografi - Det ska bli ett sant nöje att döda dig. En rikgit bra bok som jag kan rekomendera att läsa medans man solar. Själv är jag ganska rastlös av mig så måste ha något att göra medans jag solar, och då passar det ju utmärkt att läsa. Brukar inte ta mig tid till att läsa annars.

Vad händer ikväll då? Själv ska jag ner till Power-Meet med lite folk. Hoppas på en rolig kväll. Nee, solen kallar på mig, men vi hörs sen. Var inte riktigt meningen att skriva ett så här långt inlägg, hoppas att ni orkade läsa allt i alla fall, haha.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Leiden

De är bara att pallra din lilla rumpa till irsta någon dag och rota igenom. Har dock lagt två t-shirts på sidan bara för dig. en björn borg och en levis. kan dock inte bestämma mig om jag ska ha kvar dem eller ej men de lutar åt att du får dem...

2008-07-04 @ 12:20:16
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0