överskrift,

Att det ska va så svårt att hitta på överskifter ibland, haha. Aja, den här dagen har jag gjort massor av ingenting. Bakade en kladdkaka som blev hur god som helst. Sen har jag börjat att plocka lite på rummet också, ska fortsätta med det imorron. Måste verkligen ta och skärpa mig snart, mitt rum kan inte se ut som ett bombnedslag hela tiden. Nee, skärpning nu Fia. Ska nog börja med Mia's grej igen, att plocka/städa upp 10 saker varje kväll innan jag går och lägger mig. Det fungerade ju ett ganska bra tag förut.

Johanna är hemma nu igen. Okej, bara över idag, hon åker till Örebro imorron igen. Ska kolla på lägenhet där. Hoppas på eget rum i den lägenheten, hahaha :P

Nee, nu börjar Sex and the city så ska skutta iväg. A just ja, ett litet tips till alla SATC älskare som inte har boxen med alla avsnitt än, den finns på Elgiganten för bara 549 kr. Så det är bara att skynda iväg dit, har jag planerat att göra :D

Puss!


Kommentarer
Postat av: Liden

Ja du jag hade köpt den. men jag har de 4 första säsongerna. men de är så sjukt en säsong kostar typ 299 alltså om jag skulle köpa till de två sista jag inte har skulle jag få lägga ut mer än om jag skulle köpa helt nya box med alla i... =/

2008-07-02 @ 12:51:23
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0