kakkor,

Idag har jag varit på stan med min älskade kakka (Emilia). Det var kul. Vi gick runt i lite affärer och shoppade lite, ni får se vad jag shoppade sen när jag orkat ta kort på det, d.v.s. imorron. Efter vi hade gått runt i lite affärer så fick jag så nedrans ont i fötterna av skorna så vi bestämmde oss för att köpa lite glass och sätta oss i Vasaparken och snacka lite strunt i stället. Eller lite strunt, blev ganska mycket. Var ju ett tag sedan vi träffades. Emilias pojkvän Marre kom också till Vasaparken efter ett tag, sen fick vi ett ryck och började vandra mot Löga. Där var det massor med folk, tyvärr ingen vi kände. Efter den korta trippen till Löga började vi gå mot bussen. Då pratade vi lite kuliga grejer och fick smeknamnen Large, Rumphår och Flex. Väldigt interna grejer, men kul var det XD

Glada små kakkor i Vasa :D



Nu funderar jag på om jag kanske skulle gå och laga nån mat, är egentligen inte hungrig. Men äta bör man annars dör man.
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0