hallåla,

Största delen av den här dagen har varit en bra dag. Var till Hälla med mamms och Hännie. Jag och Hännie muppade runt som vanligt. Alltid lika kul. Det regna när vi skulle ut ur bilen så vi tänkte springa in i affären. Då ställer sig Hännie i Superman-position och börjar springa mot affären. Trodde nästan att jag skulle dö av garv, hahaha. Ångrar mig att jag inte köpte en jättefin-ring på Guldfynd. Den var i silver och så stog S T R E N G T H , känns som att man skulle behöva ha en sån dagar då nästan allt man gör bara blir fel. Ska nog åka och köpa en sån imorron :) Bara att hoppas på att jag kan ha den. Har ju sånt problem med att hitta ringar p.g.a. mina extremt smala fingrar. Så önska mig lycka till.

Det som har varit mindre bra idag är att jag inte ens börjat packa. Åker ju för sig inte fören onsdag, men skulle kanske va bra om jag visste på ett ungefär vad jag ska ha med mig. Orkar inte ens tänka på det just nu, haha.

Just nu ligger jag och kollar på Grinchen. Enda filmen som jag har som inte handlar om så mycket kärlek, orkar inte kolla på nån sån trams film just nu. Okej, dom är egentligen inte trams, men hur ofta är det som i filmerna?

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre. / Puh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0