väntar,

just nu sitter jag och gör absolut ingenting. väntar bara på att topmodel ska börja :D

idag var jag ju i skolan fast vi har flex, behövde träffa svenska gruppen osamhällsgruppen och jobba lite. har svenska redovisning på fredag och ska redovisa samhäll på måndag, så det var bara att förbereda de lite granna.
sen dampade jag ju loss på några snorungar som jag skrev om i tidigare inlägg också, haha. efter skolan så var jag nästan på väg att sola, men det blev  inte så. fasnade med senaste se-och-hör tidningen i soffan, sen kom lilla missen upp i mitt knä och honom kunde jag ju inte putta iväg heller, haha. skyller på det i alla fall. var lite duktig som pluggade spanska grammatiken fast han låg där i alla fall.

skulle egentligen ha åkt och gymmat med emelie idag igen, men så blev det inte p.g.a lite saker som jag inte tänker skriva om här. anledningen till att jag överhuvudtaget skriver upp det här är att jag ska kunna kolla tillbaka på hur duktig jag har tänkt att vara i alla fall.

imorron är det alla hjärtans dag, usch. vad är det för sjukt komersiellt påhitt att man ska ge pressenter, blommor och så för att visa sin uppskattning av sina nära och kära en speciell dag egentligen? borde man inte visa att man uppskattar dem varje dag istället för det gör man ju? kollade nyss i emelies bdb o började fundera lite på det. helt sjuk dag egentligen. men jag måste erkänna att jag tycker att den är lite söt ändå. hihi

nee, nu orkar jag inte skriva mer, får hitta på nått annat att fördriva de 15 minuterna som är kvar med.
/ me myself and i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0