skola,

japp, nu sitter jag här i datasalen i skolan med emelie. har fått tillbaka historiaarbetet som vi hade inlämning på för typ 2 veckor sen. tänker inte ens skriva vad jag fick men blev gryyymt missnöjd, tyckte att jag hade gjort det bra menmen, sånt är livet. världen går ju knappast under, haha. snart slutar lektionen o då är det 10 minuters rast sen matte som gäller, usch orkar inte. sen har vi geografi oxå, men då ska vi bara få reda på vad vi ska göra på provet om nångra veckor.

ikväll är det dans som gäller, känner mig fett taggad. har sån j-vla lust att dansa. tur att det är lov nästa vecka, då är det partyparty som gäller, haha. har 2 inbokade, eller okej, ett party o en 50 års fest, men det lär ju bli kul i alla fall.

ne, nu är lektioen slut o vi ska till bagerit :D
/ me myself and i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0