redan onsdag igen,

o onsdagar betyder flex (sova lääääänge mitt i veckan) o top model, härligt :D
idag sov jag till typ 11, gick upp typ halv 12 o åt frukost. sen har jag plockat lite i mitt rum som såg ut som ett bombnedslag. när jag höll på att plocka så var kissen på bus humör, sprang runt o rev i mattorna över hela huset.
gick till trappen när han var i trapprummet o frågade vad han höll på med, då gick han fram till trappen o såg på mig med sina stora ögon typ: höh? är hon hemma? oj då! haha, sjukt söt kissen är ibland.

skullle egentligen åkt o gymmat idag oxå, men blev inte av. var tvungen att göra spanskagrejs. skulle inte hinna med det imorron (slutar typ halv 5 o dansen börjar halv 7, måste hem o äta mellan) o arbetet måste vara inskickat imorron, annars måste jag gå på spanska lektionen på fredag, o det orkar inte lilla slöfocken fia med. haha.

nee, nu börjar top model så jag ska kila.
/ me myself and 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0