ojski pojski, fia uppe med tuppen

japp, det skulle jag verkligen vilja kalla det. pappa ringde vid sju o skulle höra vad min parfym som jag ville ha hette. just nu är han i tyskland o han hade lovat att kolla upp om den fanns där o vad den kostade isåfall, hoppas på att han hittade o köpte den till mig, pappas prinsessa eller vad? haha. kunde inte somna om så jag började kolla film. för ett tag sen sa en kompis till mig att noaks ö (ett barnprogram som jag älskade när jag var mindre) gick på söndagar halv nie, om jag var morronpigg av mig. haha, då skrattade jag bara åt honom, morronpigg? jag? men jag kollade i alla fall på det nu imorse. fortfarande lika kär i programmet. säger bara en sak, 'ojski pojski kaptenski'

eftersom att klockan inte är så mycket än har jag ingen aning om vad jag ska hitta på idag, nu ska jag gå ner o äta frukost i alla fall. magen kurrar som att det skulle ligga en katt o spinna i den. haha, sämst förklaring menmen.
skriver nog mer ikväll.
/ me myself and i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0