en vanlig lörda,

sov till typ elva imorse, sen var det frukost som gällde. sen gick jag upp o la mig igen. fast jag sov inte, låg bara o slöade lite. måste man ju också få göra ibland. har städat lite idag också, duktig fia. men att jag städade kan ju bero på att mamms o jag bråkade lite om det :/

vid sju var det bowling med emelie, hennes mamma, bror o några till som gällde. var värsta kung i början, fick massa spärrar o strikes o så. senare gick det inte lika bra, men kul var det i alla fall. =)

idag var ju melodifestivalen i västerås, då var man ju tvungen att kolla lite. en av anledningarna till att johännie kom hit i helgen, för att vi skulle komentera allt om den, o det gjorde vi till viss del i alla fall. blev typ helt kär i sanna nilsens låt empty room, tyckte att den va riktigt söt. ola var bra också, skulle gått direkt till finalen, men så blev det inte. o vad vi skrattade åt kebabpizza låten, hahaha.

just nu sitter jag o väntar på att klockan ska bli 23.10 då ska jag åka ner till stan en sväng, träffa lite folk o va lite social. får se hur social jag orkar va bara, börjar bli lite trött.

imorron ska lillebror spela i dm finalen i hockey. den matchen är i arboga, kanske ska med o kolla, om jag orkar. vilken liten latmask man är ibland, men kommer ju att komma hem vid typ 2 i natt så.

äh, nu orkar jag inte skriva mer. skriver nog lite imorron.
/ me myself and i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0