onsdag,

Hej på er allihopa!
Har ingen aning vad jag ska skriva om, fick bara sån lust att skriva lite granna. Den har onsdagen började med att jag försov mig, jag vaknade 45 minuter innan bussen gick, vilket är ca 30 minuter innan jag brukar gå till bussen, så var bara att fixa allt lite snabbt. Hatar verkligen att försova mig, men det är ju så skönt att sova, haha :D

Idag fyller min lilla vän Emelie år så har grattat henne med ett grattis sms 00.02 i natt och en bulle från bagerit. Självklart ska hon få en rikig, eller vad man nu ska kalla det, pressent, också. Men den får hon närmare jul, hade nämligen tänk slå ihop både julklapp och födelsedags pressent, intressant att veta va? :p Får se vad jag hittar på för nå kul, blir nog i stil med det jag fick av henne och Matilda när jag fyllde år, haha. På fredag blir det lite firande av henne på Pluto. Blir nog kul. Vissa säger att Pluto inte är nå bra, men det blir ju vad man gör det till. Eller? Aja, tänkte i alla fall bjuda på en liten bild på

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0