måndag,

Den här måndagen började med sovmorron sen lite kaos med grupparbetet. Tänker inte ta det här, allt löste sig i alla fall. Andra saker jag har gjort idag är pluggat, kollat sex and the city filmen med Emelie, dansat och lite så.

Just nu ser mitt rum förjävligt ut, kläder över nästan hela golvet och så ligger nästan allt annat huller-om-buller. Så har jag lovat mamma att det ska vara fint på lördag när hennes kusin och hennes kusins man från London kommer för att hälsa på. Aja, är väl bara att städa. För ett tag sen fick jag tips av en av mina systrar; att plocka undan 10 saker varje kväll innan jag går och lägger mig. Nu ikväll har jag faktiskt varit lite duktig och plockat undan typ 20 saker,
tack för tipset Mia!

Just ja, lovade att lägga ut lite bilder från balen. Har inte fått så många bilder än, men det fixar jag imorron. Nu ska jag sova, god natt.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Leiden

det ända jag reagerade på var ordet just nu. vadå just nu, det senaste året kanske vore mer passande!? Ska jag komma och hjälpa till? Jag har varit i samma sits och ibland behöver man hjälp för att inse att man behöver växa ifrån vissa saker.

2008-12-09 @ 07:36:10
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0