ho ho,

Nu var det ett tag sen jag skrev sist. Har helt enkelt inte orkat. Har inte hänt så mycket speciellt i alla fall. Eller joo, var ju på julbal i lördags. Blev inte riktigt som jag trodde. Inte ens en vals. Vad är det för bal om det inte ens är en enda liten vals? Borde nästan inte ens få räknas som bal. Hmm. Miapia fixade i ordning mig innan så jag va fin i alla fall, haha. Lite ego måste man få vara ibland. Bilder kommer lite senare när jag fått dom. Eftersom balen inte var vad vi hoppats på drog jag, Madde, Gabbie och Mikaela på krogen. Så hade en rolig kväll i alla fall. Tydligen såg jag och Madde som seriefigurer, i alla fall enligt en kille på krogen. Jag var den goda och Madde den onda (eftersom jag är blond och hon brunett, var den förklaring vi fick)

Hela dagen idag har varit kaos. Orkar inte förklara mer ingående, tycker inte att det behövs. Kan säga så mycket att jag känner mig alldeles tom på känslor nu. Humöret har gått upp och ner som en berg-och-dal bana. Det enda som fattas är att dansen skulle va inställd. Om det är då blir jag galen, haha.

23 dagar kvar till jul, och har inte köpt en enda julklapp än. Brukar alltid köpa lååångt i förväg så får väl se hur det här kommer att gå, haha.

Ne, nu ska jag ta lite cola och kolla vidare på one tree hill :)
the first cut is the deepest ...
Puss!

Kommentarer
Postat av: Leiden

jag hoppas verkligen du hämtat min klänning är grymt arg att du lämnade den hos en kompis. Den ska alltid förvaras i sin plast om den inte är på.... grrrrr

2008-12-01 @ 20:16:33
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0