friday,

Äntligen fredag igen. Okej, veckan har gått snabbt med ska bli skönt att vara lite ledig. Ju försig jobbar jag imorron, men det är bara tre och en halv timme så det , är inte så farligt, haha. Vad ska ni hitta på för nå kul ikväll då? Själv ska jag ut på krogen med lite folk och fira lilla Empa som äntligen fyllt år. Skojskoj, om inte så blir det ju vad man gör det till :D Tidigare idag var jag inte så pepp på krogen. Efter att ha lyssnat lite partymusik är dom problemen över. Pluto, here I come, haha.

Nee, nu är det duschen som gäller. Hoppas att ni får en trevlig kväll så hörs vi imorron :)
Puss!


Kommentarer
Postat av: lino

det blir idol och massa plugg för min del =)

2008-12-05 @ 19:01:47
Postat av: lino

det blir idol och massa plugg för min del =)

2008-12-05 @ 19:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0