regn,

Usch, va tråkigt det är med regn. Vill att sommaren ska komma tillbaka och det kommer den säkert göra nästa vecka när skolan har börjat igen, blä :/

Så vad har hänt idag då? Inget speciellt faktistk. Nu på kvällen så skulle jag ju troligtvis ut med lite folk, fira Emilias pojkvän Marre som fyller år idag och så. Tyvärr blev det ingen krog för min del. Sista bussen gick vid elva och då känns det ju inte så värt att åka dit. Och sovplats va också krångligt att fixa. När väl Madde lyckats fixa sovplats till mig hade jag ingen lust längre. Äh, får bli på fredag istället. Hoppas dom har kvar liite pengar då i alla fall, haha. Annars är det ju för sig bara att gå med annat folk. Men ju desto fler folk desto roligare blir det, oftast i alla fall.

Nu kollar jag fotbollen istället, Sverige-Frankrike. Eller aah, kollar. Den har inte börjat på riktigt än, nu är det bara lite försnack. Okej, det är bara en träningsmatch, men nästan alltid lika kul att kolla när Sverige lirar fotboll, haha. Så nu sitter jag här med min nya sverige tröja, en påse godis och cola. Haha, känner mig som värsta tjockis. Men det vet jag att jag inte är. Tvärt om faktiskt, skulle inte skada om jag gick upp lite i vikt. Har börjat inse att jag duger som jag är, men skulle inte va så fel att väga 2-3 kg mer. Ne, nu ska jag inte börja babbla massa om min vikt som jag vore aldeles besatt av den, haha.  Nu börjar den riktiga fotbollen. Skriver om matchen och resultatet senare. Ni får ha det så bra så länge.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0