massa jox,

Hejsan hoppsan!
Jag vet, egentligen borde jag sova nu. Eler festa, i alla fall ha något bättre för mig än att ligga här och skriva. Men nu är det så att jag har bestämmt mig för att bli helt frisk innan jag hittar på nått annat. Orkar inte bli så här halvfrisk, dansa, festa  och så för att sedan bara bli sjuk igen. Så kvällen har varit lugn, kollade film med mamma käka chips och lite så. När vi kollade filmen var jag hur trött som helst och bara ville sova, nu när jag väl får sova kan jag inte för nu är jag inte alls trött. Vilket bekymer va? Haha.

Dagen har varit ganska okej i alla fall. Började med att hjälpa mamma med lite mathandling för att sedan få skjuts in till stan. När vi var och handlade skickade Miapia sms om att det var 70 % på allt i butiken SWE här i Västerås där hon jobbar ( fick in lite reklam där också, haha) så var in där en sväng och kollade lite. Blev ganska mycket snack också om allt och ingenting. Slutade i alla fall med att jag kom ut ur affären med en topp och en gosig tjocktröja, för 240 kr. Skulle egentligen gått på ca 800 kr. A just ja, när jag var och handlade med mamma fick jag en t-skirt också. Har länge velat ha en "heja-svenska-herr-fotbollslandslaget" tröja och nu hittade jag äntligen en som jag tyckte om. Priset var inte så farligt heller, 40 kr. Stadium hade sänkt den regält :D Måste bara få säga att jag tycker att jag har varit duktig och fyndat idag, haha :D

Oj, vad det känns som jag skriver massa goja här. Men jag kan som sagt inte sova. Hmm, vad kan mer skriva om. Jo, just ja. Just nu ser min blogg lite halv b:ig ut, men det är för att jag håller på och fixar till den lite. Eftersom att jag inte är speciellt bra på sånt så kommer det nog ta ett tag. Haha, har en bild i huvudet på hur jag vill att den ska se ut, får bara se om jag lyckas så att den blir så :P

Imorron då, vad händer då? Jaa du, ingen aning. Nu har lite folk kommit hem från deras utlandsresor i alla fall så blir väl ringa runt och höra med dom. Ne, nu ska jag ta och kolla film eller nått sånt. Känner att jag skrivit tillräckligt mycket skit nu, haha.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0