hej,

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag, hmm. Jag kan i alla fall börja med att tala om att min tv spökar. Förut när jag kollade film med en person så började tv:n byta kanaler av sig själv. Verkligen helskummt. Sen igår när jag skulle kolla O.C. så började den först hoppa med kanalerna så jag blev tokig. Inte nog med det, sen när jag hade satt på rätt kanal så började volymen höjas. Från början hade jag den på 10 sen hade jag och tv:n krig, jag försökte få ner volymen medans den höjde den. Till slut så var volymen på 100 och då gav jag upp. Nedrans tv:apparat :@

Idag har jag inte gjort något speciellt. Pluggat lite teori och städat bara. Imorron blir nog en roligare dag. Eller kväll i alla fall. Ska på krogen med lite folk. Än så länge vet jag inte vilka det blir. Men blir det inte med dom så blir det med några andra. Heja Fia på att dubbelboka, :/

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer just nu. Trodde att jag skulle ha massa knas tankar som igår. Och det har jag. Fast dom är för personliga för att dela med sig här i bloggen. Okej, en blogg ska ju vara ungefär som en dagbok, men vissa saker är det nog bäst att hålla för sig själv. En blogg kan vem som helst läsa och jag vet inte rikigt om jag vill att alla ska kunna läsa om mina innersta tankar om allt. Jag är en väldigt öppen person, men till viss del. Jag är inte en sån som vill blotta ut hela mitt liv bara för att få några extra läsare, no way. Jag måste få ha en del saker för mig själv och dom närmaste.

Det var allt för mig för tillfället, kanske skriver lite mer senare. Då kanske jag har några mindre privata tankar att skriva om, haha.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0