hallå,

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag. Har inte gjort något speciellt under dagen men har sagt att jag ska försöka skriva nått varje dag. Idag har jag bara slappat, pluggat lite teori och så. Vill verkligen uppnå mitt nyårslöfte, haha.

Just nu sitter jag och kollar på Sex and the city, tyvärr är det reklam igen. Blä. ´

Har börjat tänka på en sak. Varför är vi svenskar så blygsama för? Om någon ger en komplimang till någon eller säger att den har gjort nått bra så kommer det genast massa bortförklaringar. Jag vet att det inte gäller alla, men dom flesta. Om någon säger "Va bra att du fixade det här" eller något liknande så blir svaret oftast "äääh, det var väl inget" Vi borde bli bättre på att ta emot kompilimanger och stå för att vi har gjort nått bra. Om någon säger att man är snygg så är det egentligen bara att tacka och ta emot. Vet inte hur jag ska förklara det, är verkligen sämst på att förklara saker. Men jag tror att ni fattar ändå.

Det var allt för mig för tillfället. Kommer nog skriva mer knasiga tankar idag.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0