haha,

Som jag skrev tidigare så har jag dammsugit idag, eller aah tidigare skrev jag att jag skulle dammsuga och nu har jag gjort det. Egentligen hatar jag att dammsuga men det var faktiskt ganska kul idag. Det som gjorde det kul var att sladden åkte ur kontakten när jag dammsög i vardagsrummet. Okej, kanske inte låter så kul, men när jag går upp och kollar så sitter kissen där brevid kontakten och ser ut som en liten ängel. Fråga mig inte hur men på nått sett måste han lyckats få ur sladden. Knäpp katt, haha.

Ne, nu ska jag hoppa in i duschen sen får vi se vad den här dagen bjuder på för skojs. Jag skulle egentligen behöva plugga lite teori, fast har inte alls lust med det. Aja, får se hur det blir.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0