godagens,

Tänkte börja med att skriva nån rad om gårdagskvällen som spenderades med Moe, Joppe, Kalle, Adde. Vi var hemma hos Kalle och Joppe och körde lite kareoke och aah, hade allmänt trevligt. Tack för den trevliga kvällen :)

Öhm, vet att jag lovade att jag skulle lägga in mer bilder, tyvärr sitter jag vid bärbara nu och där har jag inga bilder. Sorry :P

Så vad har hänt idag då? Inget speciellt faktiskt. Känns som jag håller på att bli förkyld igen. Och det är något jag inte orkar med så har bara tagit det lugnt. Så ser resten av kvällen ut också. Just nu sitter jag och kollar på Fucking Åmål,  nostalgitripp till 100 %, haha.

Sommaren börjar lida mot sitt slut och det innebär att hösten är på väg. Sitter och funderar lite på vad jag har gjort i sommar. Midsommarn var bland dom roligaste jag varit med om, när jag var på Åland så var det jättefint väder, resten av sommaren har jag bara solat, badat lite, shopppat, träffat kompisar och bara haft kul. Har varit en jätterolig sommar, synd att den snart är slut. Samtidigt tycker jag om hösten, tycker om att gosa ner mig i stickade tröjor och gå på prommenader bland dom vackra höstlöven, haha. Ne, har många härliga minnen från den här sommaren, en del bättre än andra.

Nu ska jag konsentrera mig på filmen igen, kände bara att jag ville skriva lite :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0