duktig flicka,

Japp, känner mig som värsta duktiga flickan just nu, haha. Har äntligen varit iväg till körskolan och fixat grejer så jag kan plugga teorin, och även 20 körlektioner. Hade ju som nyårslöfte att jag skulle ta körkortet det här året, får väl se hur det blir med det. Nu är jag verkligen på g i alla fall, haha.

På körskolan träffade jag Madde som skulle plugga lite teori. Hon följde med mig hem sen så tjockade vi lite chips, haha.

Träffade en liten Sindmark på bussen hem också. Har inte träffat honom sen han tog studenten så var lite kul att prata med honom. Snart flyttar han och då blir det inflyttnings fest, hoppas bara att han inte glömmer mig då. Haha, egoist javist :P

Orkar inte skriva mer nu, kanske skriver mer senare.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0