vasaparkshäng,

det första jag tänkte när jag vakna var, shit va härligt väder, vad ska jag ha på mig idag då? haha. har verkligen varit jättefint väder hela veckan :D

i skolan var det muntligt nationellt prov som gällde. blä på det, fick mvg men ändå. hatar nationella prov, dom känns mer alvarliga än vanliga prov o är expert på att stressa upp mig över det.

efter spanskan var det redovisning av projektarbetet västerås igår idag och imorron som gällde. gick ganska bra tror jag. hoppas bara att vi inte får nerdraget betyg bara för att en medlem i gruppen inte var med. eller medlem o medlem föresten, hon gjorde inte ett skit så det gjorde inte så mycket men ändå.

när redovisningarna var klara så samlades ca 15 tvärare o hade picnick i vasaparken. snacka om mys. solen sken o vi låg o solade. efter ett tag började vissa gå hem o så, men det gjorde inte så mycket. kom hela tiden nytt folk, dock inte tvärare men :P va riktigt kul :) träffade bl.a. mirre som jag inte träffat sen intrive hade nån spelning för kanske 3 månader sen o då sa vi bara hej. men det va kul att träffa honom idag, o måste säga att han passade grymt bra i mina solbrillor, eller inte.

efter ca 4,5 timmars solande/utevistelse fick jag o em nog. då var simon snäll o hämtade. kul hade man när man väntade också. både jag o em var nog på gränsen till solsting eller så var vi bara trötta. skrattade åt minsta lilla.
"- miss lingling, half the money halft the job"  okej, låter kanske inte så kul nu, men då var det de.

sitter o funderar lite på vad man ska göra av den här fredags kvällen, kommer säkert på nått :)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0